Uwaga! Przed napisaniem reklamacji, prosimy o zapoznanie się z regulaminem dla Klientów transakcji!

Program Ochrony Klientów nagrodzony na Gali Ekomersów!


Program Ochrony Klientów HotPay został nagrodzony podczas najbardziej prestiżowego plebiscytu branży ecommerce w Polsce - Gali Ekomersy - w kategorii "Rozwiązanie wspierające obsługę klientów".

#1 miejsce głosowaniem Internautów
#3 miejsce głosowaniem Jury


Informacja

Średni czas oczekiwania na odpowiedź Działu Reklamacji wynosi trzy dni robocze. Podanie wszystkich wymaganych informacji jest niezwykle istotne podczas postępowania reklamacyjnego. Brak konkretnych informacji na temat danego zdarzenia może sprawić, że właściwe rozpatrzenie reklamacji nie będzie możliwe.


Dane firmy

  • Nazwa: ePłatności sp. z o.o. sp. k.
  • NIP: 5512627897
  • REGON: 366165170
  • KRS: 0000655383
  • KNF: BP2182/2018

Dane teleadresowe