Sprzedajesz on-line?
Usługa realizowana dla płatników systemu HotPay.
Program Ochrony Klientów (w skrócie nazywany także POK) jest autorską usługą jednej ze spółek grupy holdingowej, do której należy HotPay. Jej zadaniem jest wspieranie Konsumentów płacących za pośrednictwem HotPay na wypadek problemów na lini Konsument-Sprzedawca.
HotPay na etapie zawierania umów ze Sprzedawcami bardzo szczegółowo ich weryfikuje. Dzięki temu wybierając HotPay zawsze masz pewność, że nie kupujesz u anonimowego sprzedawcy. Jeżeli jednak to Ci nie wystarcza, zachęcamy do zakupu dodatkowej usługi "Program Ochrony Klientów".
Jeżeli podczas płatności HotPay zaznaczysz chęć udziału w Programie Ochrony Klientów, automatycznie utworzone zostanie dla Ciebie konto na specjalnej platformie pok.ekonsument.org, za pośrednictwem której będziesz mógł zgłosić nam problem, który masz z kupowanym przedmiotem bądź samym sprzedawcą. Udzielimy Ci porad i przedstawimy jakie masz możliwości prawne, aby skutecznie wyegzekwować satysfakcjonujący Cię finał sprawy. Co istotne, bez względu na to jak wiele godzin ktoś poświęci na Twój problem, Ty nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów!
Jeżeli z jakichś przyczyn Twoje zakupy nie przebiegły tak jak tego byś sobie życzył i chciałbyś złożyć Sprzedawcy oficjalną reklamację, odstąpić od zawartej z nim umowy bądź po prostu zażądać zwrotu towaru lub jego wymiany na nowy, umożliwimy Ci to dzięki udostępnieniu gotowych szablonów takich pism.
Najbardziej prestiżowy plebiscyt branży ecommerce w Polsce - Ekomersy - docenił formułę Programu Ochrony Klientów, nagradzając go w kategorii "Rozwiązanie wspierające obsługę Klientów".
#1 miejsce głosowaniem Internautów #3 miejsce głosowaniem Jury
Powołaliśmy fundację, która organizuje akcje charytatywne pod marką Zoodoptuj. Wspieramy schroniska dla zwierząt najpilniej potrzebujące pomocy na terenie całej Polski. Kierujemy się mottem "Tam gdzie pilna potrzeba... tam Zoodoptuj".
Nie pamiętasz hasła?