Program Ochrony Klientów

Program Ochrony Klientów jest autorską usługą platformy płatniczej HotPay, której zadaniem jest wsparcie Konsumentów płacących za pośrednictwem HotPay przy ich kontakcie ze sprzedawcą.

Jak działa Program Ochrony Klientów?

Wybierasz HotPay jako formę płatności Wybierasz HotPay jako formę płatności
Zaznaczasz chęć skorzystania z Programu Ochrony Klientów Zaznaczasz chęć skorzystania z Programu Ochrony Klientów
Dokonujesz poprawnej płatności Dokonujesz poprawnej płatności
  • Przelewy online - finalizacja płatności
Cieszysz się bezpiecznymi zakupami z HotPay!

Jakie korzyści daje Ci Program Ochrony Klientów?


  1. Wygodny kontakt ze Sprzedawcą

    Jeżeli podczas płatności zaznaczysz chęć udziału w Programie Ochrony Klientów, automatycznie stworzone zostanie dla Ciebie konto na specjalnej platformie klient.hotpay.pl, za pośrednictwem której będziesz mógł skontaktować się ze sprzedawcą, wysyłając mu wiadomość bezpośrednio do jego Panelu Partnera HotPay!

  2. Dostęp do wzorów gotowych pism

    Jeżeli z jakichś przyczyn Twoja płatność nie przebiegła w pełni tak jak tego byś oczekiwał i chciałbyś złożyć Sprzedawcy oficjalną reklamację, odstąpić od zawartej z nim umowy bądź po prostu zażądać zwrotu towaru lub jego wymiany, umożliwimy Ci to za pośrednictwem udostępnionych przez nas gotowych szablonów!

  3. Wsparcie HotPay w postaci mediacji

    Do Twojej korenspondencji ze Sprzedawcą przez cały czas będzie miał dostęp specjalnie przeszkolony pracownik HotPay, który na wypadek trudności w ustaleniu korzystnego konsensusu między Wami, przystąpi do dyskusji i spróbuje zasugerować korzystne dla Ciebie rozwiązanie problemu.

  4. Możliwość otrzymania zwrotu środków

    W sytuacji, w której zostałeś oszukany, a polubowne rozwiązanie problemu ze Sprzedawcą nie jest możliwe, w przypadku zawarcia z nami Umowy Warunkowej istnieje możliwość odzyskania całej wpłaconej kwoty dla Sprzedawcy - bezpośrednio od HotPay!


Program Ochrony Klientów HotPay doceniony na gali Ekomersy 2017!

Najbardziej prestiżowy plebiscyt branży ecommerce w Polsce - Ekomersy - docenił formułę Programu Ochrony Klientów HotPay, nagradzając go w kategorii "Rozwiązanie wspierające obsługę Klientów" w edycji 2017!

#1 miejsce głosowaniem Internautów
#3 miejsce głosowaniem Jury