Program Ochrony Klientów

Ze względu na obawy niektórych konsumentów związanych z płatnościami w internecie HotPay postanowił, iż każda transakcja zrealizowana w obrębie jego systemu będzie objęta autorskim rozwiązaniem noszącym nazwę Program Ochrony Klientów.

Czym jest Program Ochrony Klientów i po co powstał?

Program Ochrony Klientów jest inicjatywą HotPay, dzięki której każda reklamacja płatności jest skuteczna, a klient, który jest niezadowolony z usług otrzymuje pieniądze od HotPay jeśli procedura reklamacyjna skierowana do właściciela usługi się przedłuża lub z jakichkolwiek powodów nie może być zrealizowana.

HotPay świadczy wsparcie merytoryczne oraz zaznajamia Klienta z jego prawami oraz niuansami płatności mobilnych, jeśli Klient wyraża chęć uzyskania takich informacji.

Program został powołany do życia przede wszystkim na osoby, które korzystając z usług mobilnych nie są w pełni świadomi mechanizmów działania serwisów internetowych oraz usług, które im towarzyszą. Niekiedy również dochodzi do nadużyć ze strony właścicieli usług. Właśnie w takich sytuacjach specjaliści HotPay, którzy rynek usług mobilnych znają na wylot będą pomagać Klientom odzyskać pieniądze lub w prawidłowy sposób skorzystać z usługi.


Jak działa Program Ochrony Klientów?

Jeśli korzystałeś z płatności, które obsługiwał system HotPay jesteś objęty naszym programem. Jeśli zostałeś wprowadzony w błąd, nie potrafisz skorzystać z usługi lub system beneficjenta płatności nie zadziałał postępuj według poniższych kroków, aby odzyskać pieniądze, bądź zgłosić, iż usługa nie działa w sposób prawidłowy.

  1. Zgłoś reklamację korzystając z linku poniżej lub klikając [TUTAJ]. Upewnij się, iż wszystkie pola formularza zostały wypełnione w sposób prawidłowy, gdyż w przeciwnym wypadku identyfikacja płantości może być niemożliwa.
  2. Odczekaj 48 godzin na kontakt ze strony właściciela usługi.
  3. W przypadku braku reakcji właściciela, bądź kontakcie, który nie był zadowalający po tym czasie skontaktuje się z Tobą pracownik HotPay i razem wypracujecie rozwiązanie problemu. Jeśli zajdzie taka potrzeba, to bezpośrednio HotPay zwróci pieniądze za dokonane transakcje.