Sprzedajesz on-line?
PayPal to darmowy dla kupujących, prosty i bezpieczny portfel internetowy, który stał się jednym z najpopularniejszych systemów płatności na świecie. Idetyfikatorem konta jest tutaj adres email, który jest jedyną daną odbiorcy, której potrzebujemy, aby przelać mu pieniądze. W systemie PayPal klienci mogą płacić przy użyciu karty kredytowej bądź salda konta PayPal, które można zasilać przelewami z konta bankowego lub innego konta PayPal.
Dla polskiego przedsiębiorcy PayPal stanowi idealnie uzupełnienie metod płatności, szczególnie w sytuacji, kiedy targetuje swoje produkty bądź usługi poza terytorium naszego kraju, a płatności poprzez karty płatnicze uważa za niewystarczające dla niego rozwiązanie.
W przypadku chęci uruchomienia płatności PayPal poprzez formatkę płatności HotPay, środki od Twoich klientów będą trafiać bezpośrednio do Twojego salda w systemie PayPal. Środki nie będą fizycznie przechodzić przez system HotPay, a żadna prowizja przez nas nie zostanie pobrana!
Serwis PayPal został założony w 1998 roku przez spółkę Confinity Inc. W 2000 doszło do fuzji Confinity z założonym w 1999 roku przez Elona Muska przedsiębiorstwem X.com. Po zaledwie 2 latach sprzedali go za 1,5 mld dolarów firmie eBay.
Amerykański potentat płatności internetowych obecny jest w aż 190 krajach, z których w aż 23 dysponuje dedykowanymi lokalnymi serwisami internetowymi. Za pośrednictwem PayPala można dokonywać płatności w aż 25 różnych walutach.
PayPal posiada obecnie blisko 400 mln aktywnych użytkowników, a dziennie przybywa ich średnio 250 tysięcy. W 2020 roku spółka osiągnęła dochód blisko 1 mld dolarów, a suma rocznie przeprocesowywanych transakcji przekracza 1 biliard.
PayPal jest niezwykle popularnym systemem, lecz nie zawsze wyłącznie w wyniku swoich zalet. W internecie można znaleźć mnóstwo historii o niezrozumiałym zamrażaniu środków na 180 dni, czy pobieraniu prowizji, która nie zawsze postrzegana jest jako adekwatna do standardu rynkowego. Problematyczne też bywają tzw. "spory" założone przez nieuczciwych klientów, w których to przedsiębiorca musi udowadniać, że nie jest oszustem, co nie zawsze jest takie proste, ale o tym w kafelce obok.
Konsumenci uwielbiają usługę chargeback, bo dzięki niej mogą odzyskać środki w przypadku natrafienia na nieuczciwego sprzedawcę. PayPal jest niezwykle prokonsumenckim systemem, a chargeback można sobie niemalże "wyklikać". W domyślnej polityce PayPala to klient ma zawsze rację, a przedsiębiorca często musi - mimo, że usługę wykonał należycie - zwrócić środki, a nieuczciwe zachowania swoich klientów wliczyć w straty. Trzeba mieć to na uwadze przy analizowaniu polityki marżowej swoich produktów i usług sprzedwanych poprzez system PayPal.
Prześlemy Ci naszą tabelę opłat i prowizji. Przekonaj się sam, że z HotPay naprawdę się opłaca.
Odwiedź stronę paypal.com i uzupełnij formularz rejestracyjny. To nic nie kosztuje i nie powinno zająć więcej niż kilku chwil.
Powiąż swoją kartę płatniczą ze swoim kontem PayPal lub doładuj je za pośrednictwem przelewu z rachunku bankowego.
Podczas zakupów online wybierz opcję PayPal, zaloguj się na stronie płatności, autoryzuj płatność i gotowe.
W momencie dokonania płatności przez Twojego klienta, nie musisz oczekiwać kolejnego dnia czy najbliższej sesji księgowań międzybankowych. Twój system automatycznie oznaczy zamówienie jako opłacone, a Ty będziesz mógł rozpocząć proces realizacji zamówienia.
Rejestracja w HotPay zawierana jest w pełni online, a ilość gotowych integracji i rozbudowane, ale proste API pozwoli Ci bez problemu uruchomić płatności w Twoim sklepie.
Klienci cenią sobie wygodę. Jeżeli zaoferujesz im szeroki wachlarz oferowanych przez HotPay metod płatności, oni chętniej będą płacić i powracać do Twojego sklepu.
Powołaliśmy fundację, która organizuje akcje charytatywne pod marką Zoodoptuj. Wspieramy schroniska dla zwierząt najpilniej potrzebujące pomocy na terenie całej Polski. Kierujemy się mottem "Tam gdzie pilna potrzeba... tam Zoodoptuj".
Nie pamiętasz hasła?