Program partnerski w sklepie internetowym jest bardzo ważnym, chociaż niedocenianym elementem zwiększania sprzedaży w e-Commerce.
Program partnerski w sklepie internetowym
HotPay sponsorem Gromda 14
Już kolejna gala federacji Gromda - 14 odsłona wydarzenia, w ramach którego mogliście zobaczyć HotPay na macie! Zobaczcie!
Social sampling – testowanie produktów nowym narzędziem marketingowym Twojego sklepu
W międzyczasie dekady pojawiła się nowa strategia: social sampling, która gra teraz pierwsze skrzypce na deskach teatru marketerów.
hotPay na Fame MMA 19
To był kolejny udany wieczór z galą FAME MMA. W efekcie - podczas FAME MMA 19 w krakowskiej Tauron Arenie pojawił się ogień! Zobaczcie zdjecia
Content gap w e-commerce – na czym polega i jak go uniknąć?
Przeszkodą w realizacji strategii sprzedażowej sklepu online może być content gap w e-commerce. Czym jest i jak go uniknąć?
Poznaj 4 narzędzia optymalizacji współczynnika konwersji
Jak w konkurencyjnej branży cieszyć się z zysku z biznesu? Poznaj 4 narzędzia, które wspomogą optymalizację Twojego współczynnika konwersji!
Revenue-based financing – pozyskiwanie środków na rozwój e-commerce
Revenue-based financing w efekcie prostoty i elastyczności modelu spłaty może być najlepszym źródłem pieniędzy na rozwój Twojego e-commerce.
Split payment, a jednoosobowa działalność gospodarcza
Split payment to metoda podzielonej płatności, którą wprowadzono do porządku prawnego w celu zmniejszenia luki w podatku od towarów i usług.
Fame MMA FRIDAY ARENA – HotPay w oktagonie wydarzenia
Fame MMA Friday Arena to nowość od Fame MMA - idealna alternatywa dla kibiców, którzy z różnych powodów nie mogli oglądać gali.
Withdrawal button – czy Twój sklep online czeka zmiana?
Withdrawal button w założeniu ułatwia klientom wycofanie się z umowy na odległość. Propozycja UE spotkała się z protestem branży eCommerce.