Sklep pełni wiele ról: od prezentacji produktów, po obsługę magazynu. Jak więc powinna wyglądać współpraca sklepu online z magazynem?
Jak powinna wyglądać współpraca sklepu online z magazynem?
Najważniejsze wyzwania e-commerce 2023
2023 rok to synonim kryzysu i recesji. Rosnące ceny mocno odbijają się na projektach e-commerce. Jakie są wyzwania e-commerce na 2023 rok?
Sklep internetowy – kiedy warto zrobić backup?
Biznes to synonim planu B. W przypadku e-commerce kopia zapasowa, czyli backup to jest to, co powinno być dla Ciebie normą.
6 rzeczy w Twoim sklepie online, których nie znoszą klienci
Rutyna brutalnie zabija związki. Tak mówią. Także te z klientem. A co wkurza klientów Twojego sklepu online? Czego nie znoszą klienci?
Jak zwiększyć ilość i wartość zakupów w sklepie online B2B?
Inwestycje w rozwój oprogramowania sklepu inwestuje 70% badanych firm. Jak zwiększyć ilość i wartość zakupów w sklepie online w formule B2B?
3 powody, dla których warto zautomatyzować zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje towarzyszą nam od zawsze. Konsumenci realizują więcej zamówień w sieci, ale i generują liczbę powracających paczek.
Silesian mma 8 – byliśmy na miejscu
Ósma odsłona Silesian MMA, odbyła się w Rybniku. Czekały na nas 10 pojedynków oraz kilka niespodzianek! Zobaczcie relację z Sielsian MMA 8!
Czy e-commerce jest gotowy na szczyt zwrotów w Polsce?
Jak robić zwroty, by klient był zadowolony? Jak je zautomatyzować? Czy polski e-commerce jest gotowy na szczyt zwrotów?
HIGH League 5 – relacja z wydarzenia
Kolejna odsłona HIGH League za nami! 5 edycja pobudziła wszystkie zmysły - nawet te, o których istnieniu nie mieliśmy pojęcia!
Monitorowanie cen w e-commerce: co musisz wiedzieć?
E-commerce zmienia się tak szybko, jak rzeczywistość. Monitorowanie cen okazuje się poważnym czynnikiem, który trzeba wziąć pod uwagę.