HotPay sponsorem kolejnych federacji – GROMDA oraz TYMEX Boxing Promotion

H

Właściciele spółki ePłatności nie tylko przedłużyli współpracę z federacjami FEN oraz FAME MMA, ale także nawiązali z kolejnymi!

HOTPAY STAWIA NA SPORT

Właściciele HotPay od samego początku intensywnie inwestują nie tylko w rozwój infrastruktury pozwalającej na obsługę największych widowisk w kraju, ale także w sam sport – nie tylko ten największego, czy najgłośniejszego kalibru.

Obok największych i najbardziej rozpoznawalnych federacji w kraju, takich jak np. FAME MMA, FEN czy GROMDA, spółka ePłatności (właściciel platformy HotPay) inwestuje także w lokalne podmioty, takie jak KS Beskid Andrychów, którego jest głównym sponsorem, czy Akademia Piłkarska Progres Andrychów.

Co warte zauważenia, HotPay przy podejmowaniu współprac sponsoringowych nie kieruje się wyłącznie kalkulacją ekspozycji marki. Stąd nie tylko wspieranie lokalnych podmiotów, ale i tych ogólnopolskich, które często dostawały szansę jeszcze wtedy, gdy nikt o nich nie słyszał.

Kiedy startowała gala FAME MMA 1, skupiająca się na kontrowersyjnym na tamten czas pomyśle walk celebrytów, niewielu widziało w tym potencjał na największą federację MMA w kraju. Władze spółki jednak dostrzegły ten potencjał i możliwe długofalowe korzyści idące z rozwoju takiej federacji – nie mając tu oczywiście na myśli rozgłosu, który jest jedynie “efektem ubocznym” wszelkich działań, a zaktywizowania i spopularyzowanie sportowej rywalizacji wśród nowej grupy docelowej, jaką jest młodzież. I tak, przez kolejnych 9 edycji, HotPay jako jedyna marka może pochwalić się owocną i nieprzerwaną współpracą z FAME MMA.

FAME MMA to jednak nie jedyna federacja z kategorii “pionierskich”, której HotPay dał szansę jeszcze przed pierwszą edycją. Chodzi mianowicie o WOTORE, która jest pierwszą polską organizacją walk na gołe pięści. W tym przypadku HotPay był sponsorem wyłącznie pierwszej edycji (z trzech, które były dotychczas), jednakże na pierwszej ogólna współpraca się nie zakończyła, bowiem płatności PPV obsługiwał dla wszystkich trzech edycji.

W chwili obecnej HotPay współpracuje na zasadzie sponsoringu z kilkoma organizacjami, takimi jak FEN czy bardzo głośna ostatnimi czasy GROMDA, która również organizuje bardzo spektakularne walki na gołe pięści.

Wyżej wspomniane federacje łączy jedno – dostęp do transmisji z ich wydarzeń w modelu PPV. To jednak nie jest wyłączna reguła, którą kierują się władze spółki. Stąd sponsoring gali kickbokserskiej HFO, czy też nawiązanie współpracy z grupą promotorską boksu zawodowego TYMEX Boxing Promotion, które emitowane są na otwartych antenach TVP.

TRANSMISJE PPV – KOGO OBSŁUGUJE HOTPAY?

W portfolio HotPay znajduje się już kilkanaście różnych imprez sportowych emitowanych w systemie PPV. Poza wspomnianymi wszystkimi edycjami FAME MMA czy GROMDY, są to dodatkowo ACA, FEN, PUNCH DOWN, EFM, WOTORE czy OCTAGON.

Sport to jednak nie jedyna profesja, którą można emitować w modelu PPV. Stąd obsługa platformy The MUBA, licznych koncertów na żywo, występów stand-up, programów talk-show czy teatru na żywo.

Kilkuletnie doświadczenie w obsłudze wydarzeń tego typu pozwoliło wypracować w HotPay skalowalne rozwiązania infrastrukturalne, które bez żadnych trudności są w stanie obsłużyć setki tysięcy transakcji w bardzo krótkim odcinku czasowym, jakim jest początek wydarzenia. Ów doświadczenie zdobywane podczas obsługi największych gal w Europie sprawia, że platforma ePłatności stała się jedynym systemem płatności w kraju, który może pochwalić się wystarczającą przepustowością i doświadczeniem, które pozwalają na obsługę płatności do najbardziej wyczekiwanych wydarzeń na świecie.

Tradycyjnie, część ekspozycji reklamowej wynikającej z zawartych umów sponsoringowych przekazana zostaje dla Zoodoptuj.pl.

Najnowsze wpisy

Social Media